Lektorování

Témata seminářů pro pedagogické sbory:

1. Nevyhaslé primární reflexy jako jeden z faktorů školní úspěšnosti dětí/žáků MŠ/ZŠ.

  • vymezení a příčiny nevyhaslých primárních reflexů (NPR), možná propojenost s příčinami  neurovývojových poruch
  • variabilita projevů NPR ve školním prostředí (MŠ/ZŠ), orientační diagnostika pozorováním
  • možné dopady NPR na školní úspěšnost dětí/žáků
  • možnosti podpory žáků s projevy NPR v MŠ, ZŠ a vhodné komunikační přístupy
  • doporučení pro rodiče do domácího prostředí (k zefektivnění domácí přípravy na školu)
  • možnosti terapie NPR prostřednictvím Neurovývojové stimulace podle PhDr. Marji Volemanové, Ph.D. či dalších přístupů

2. Efektivní komunikace se žáky s ADHD a podpora jejich školní úspěšnosti.

3. Efektivní komunikace s dětmi v MŠ/žáky na 1. st ZŠ. Možnosti práce s emocemi a vhodné postupy při řešení konfliktů.

4. Primární logopedická prevence v předškolním a mladším školním věku.

5. Nejčastější druhy narušené komunikační schopnosti v předškolním a školním věku. Vhodná opatření, komunikační a výchovné přístupy.

6. Podpora inkluze dětí zrakovým postižením v MŠ. 


Témata seminářů pro rodiče MŠ/ZŠ

1. Mé dítě se méně soustředí, neposedí, neposlouchá a vzteká se…

2. Jak efektivně komunikovat s dětmi, abychom si rozuměli?

3. Jak pracovat s emocemi dětí?

4. Jak podpořit dítě ve správném vývoji řeči? Nejčastější druhy narušené komunikační schopnosti v předškolním věku.

5. Jak připravit předškoláka na čtení, psaní a počítání ve škole?

© 2025 Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!